„Why do you think your school is effective?” School leaders’ strategies for improving quality in highly effective schools in disadvantaged contexts. Vortrag zusammen mit Dominik Harnisch bei der Konferenz der European Educational Research Association ECER 2021
Department : Business Adminstration
Campus : KU2 Hill
Level : Graduate
Symposium bewilligt für die Konferenz der American Educational Research Association 2020 in San Franscico: School improvement through research-engagement in different contexts (nach Peer Review bewilligt, Konferenz abgesagt, online)
Department : Business Adminstration
Campus : KU2 Hill
Level : Graduate
Instructor : John Hagensy (PhD)
Semester : Fall 2018
Credit : 3.000
Method : Lecture
Internationale wissenschaftliche Konferenz in Salzburg zum Thema „International perspectives on school quality and teacher education“
Department : Business Adminstration
Campus : Kingster's 80
Level : Graduate
Instructor : Angelina Jones (PhD)
Semester : Spring 2019
Credit : 4.000
Method : Online, Seminar
Leadership für Chancengleichheit und School Turn Around. Empirische Perspektiven zur Entwicklung von Schulen im Rahmen des London Effects. Vortrag im Rahmen des Forschungskollegiums an der Kirchlichen Pädagogischen Hochschule Wien/Krems
Department : Business Adminstration
Campus : Kingster's 80
Level : Graduate
Instructor : Albert Coman (PhD)
Semester : Fall 2018
Credit : 3.000
Method : Lecture, Seminar