Oxford (UK) 08.10.2018School Quality and Teacher Education (SQTE): An empirical study in England to inform quality development in schools in Austria. Poster Presentation an der Abteilung Bildungswissenschaften der Universität Oxford
Department : Business Adminstration
Campus : KU2 Hill
Level : Undergraduate
Instructor : John Hagensy (PhD)
Semester : Fall 2018
Credit : 4.000
Method : Lecture
17.04.2020Symposium bewilligt für die Konferenz der American Educational Research Association 2020 in San Franscico: School improvement through research-engagement in different contexts (nach Peer Review bewilligt, Konferenz abgesagt, online)
Department : Business Adminstration
Campus : KU2 Hill
Level : Graduate
Instructor : John Hagensy (PhD)
Semester : Fall 2018
Credit : 3.000
Method : Lecture
Wien (AUT), 24.11.2021 Triangulation qualitativer und quantitativer Daten bei der Erforschung von effektivem Schulleadership und Schulqualitätsentwicklung. Vortrag im Rahmen der Forschungswerkstatt an der Kirchlichen Pädagogischen Hochschule Wien/Krems
Department : Business Adminstration
Campus : KU2 Hill
Level : Undergraduate
Instructor : John Hagensy (PhD)
Semester : Fall 2018
Credit : 4.000
Method : Lecture